Aktualności 2021

  • Aktualne Zasady Obsługi Klientów Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie od 24 stycznia 2022 r.13

Aktualne Zasady Obsługi Klientów Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie od 24 stycznia 2022 r.

Ze względu na dynamiczny wzrost zakażeń koronawirusem, począwszy od poniedziałku, 24 stycznia br. aktualizujemy zasady obsługi klientów Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie. Jeśli w najbliższym czasie planujesz załatwienie sprawy, zapoznaj się z poniższymi wskazówkami.

Zanim zdecydujesz się na osobistą wizytę w Starostwie Powiatowym w Wąbrzeźnie, upewnij się, że jest to naprawdę konieczne.

Bardzo wiele spraw możesz załatwić bez wychodzenia z domu – telefonicznie, mailowo, pocztą tradycyjną, bądź za pośrednictwem platformy ePUAP. Jeśli w Twoim przypadku bezpośredni kontakt z urzędnikiem okaże się niezbędny, bezwzględnie stosuj się do opisanych niżej zasad. Pomożesz w ten sposób w zapewnieniu wzajemnego bezpieczeństwa klientów i pracowników naszej instytucji.

 

Zanim przyjdziesz, zadzwoń.

Zalecamy, aby bezpośrednie wizyty w poszczególnych wydziałach były wcześniej rezerwowane telefonicznie.

Wizytę zarezerwujesz telefonicznie: tel. 56-688-24-51 do 7

 

Wydział Komunikacji funkcjonuje w oparciu o dotychczasowe zasady.

W celu rejestracji pojazdu, rozpocznij od rezerwacji terminu i godziny wizyty w wydziale komunikacji. Umawianie wizyt tel. 56-688-24-51 do 7 wew. 106 po godz. 12:00. Wymagamy tego z uwagi na wzajemne bezpieczeństwo klientów i pracowników naszej instytucji.

 W miarę możliwości, na wizytę zgłoś się z wypełnionym wnioskiem. Upewnij się, że masz przy sobie wszystkie wymagane załączniki do wniosku. Dzięki temu oszczędzisz czas i unikniesz niepotrzebnych nieporozumień.

Dbaj o bezpieczeństwo swoje i innych.

Przebywając w budynku Starostwa bezwzględnie stosuj się do obowiązujących reguł bezpieczeństwa. Prawidłowo noś maseczkę, dezynfekuj ręce, staraj się zachować dystans społeczny.

  • autor: Wydział Organizacyjny Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie

Wstecz