Aktualności 2017 - 2019

  • POWIATOWY RZECZNIK KONSUMENTÓW WĄBRZEŹNO

Zmiana godzin pracy Powiatowego Rzecznika Konsumentów!

Informujemy, że od poniedziałku 2 września Powiatowy Rzecznik Konsumentów Izabela Jędrzejczyk będzie przyjmowała w godzinach:

poniedziałek: 7:20 - 10:20

wtorek: 7:20 - 11:20

środa 7:30 - 16:30

czwartek: 7:30 - 16:30

piątek: 7:30 - 12:30

Przypominamy, że Powiatowy Rzecznik Konsumentów przyjmuje w pokoju nr 124 na I piętrze Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie (obok Wydziału Gospodarki Gruntami, Geodezji i Kartografii).

 

 

 

 

Do zadań rzecznika w szczególności należy:

  1. zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów;
  2. składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów;
  3. występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów;
  4. współdziałanie z właściwymi miejscowo delegaturami Urzędu, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi;
  5. wykonywanie innych zadań określonych w ustawie lub przepisach odrębnych.

Rzecznik konsumentów może w szczególności wytaczać powództwo na rzecz konsumentów oraz występować, za ich zgodą, do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów.    

Więcej informacji w tym poradniki do pobrania dostępne po kliknięciu: TUTAJ

Wstecz