Ważne linki
-
Ułatwienia dostępu
Opcje dostępności
- A Domyślna wielkość czcionki
- A+ Większa wielkość czcionki
- A++ Największa wielkość czcionki
- Wysoki kontrast
- Zwiększenie odstępu pomiędzy znakami
- Zwiększenie odstępu pomiędzy wyrazami
- Zwiększenie interlinii
- Wymuszenie podkreślenia linków
- Wymuszenie zatrzymanie rotatorów
- b-link sterowanie komputera za pomocą mrugnięć powiekami
Menu na urządzeniach mobilnych
- Załatw sprawę
- Komunikaty
- Dyżury aptek
- Rozkłady jazdy
- Rzecznik konsumentów
- Transmisje obrad
- Wydziały
- Wydział Organizacyjny
- Wydział Finansowy
- Wydział Gospodarki gruntami Geodezji i Kartografii
- Wydział Oświaty, Zdrowia, Kultury i Sportu
- Wydział Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
- Wydział ds. Funduszy Zewnętrznych i Promocji
- Strategia Obszaru Rozwoju Gospodarczego Powiatu Wąbrzeskiego
- Strategia Rozwoju Powiatu Wąbrzeskiego na lata 2013-2020
- Fundusz Dróg Samorządowych
- Remont drogi powiatowej Wąbrzeźno-Lembarg
- Przebudowa drogi powiatowej Czaple-Ryńsk
- Remont drogi powiatowej Ryńsk-Sierakowo
- Przebudowa drogi powiatowej Rywałd-Dębowa Łąka
- Budowa odcinka drogi powiatowej Zieleń-Wielkie Radowiska
- Przebudowa drogi powiatowej Wiewiórki - Nowa Wieś Królewska
- Przebudowa drogi powiatowej Dębowa Łąka-Wielkie Radowiska
- Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg
- Przebudowa drogi powiatowej Czaple-Ryńsk
- Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej Niedźwiedź - Tokary
- Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej Zieleń - Wielkie Radowiska
- Przebudowa drogi powiatowej Wielkie Pułkowo - Łobdowo
- Przebudowa drogi powiatowej Książki - Kruszyny
- Remont drogi powiatowej nr 1726C Niedźwiedź-Tokary
- Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
- Pozostałe realizacje
- Bieżące remonty obiektów użyteczności publicznej
- Środowiskowy Dom Samopomocy w Bliźnie
- Środowiskowy Dom Samopomocy we Wroniu
- Kompleksowe działania z zakresu promocji zdrowia i profilaktyki chorób
- Partnerstwo 6 JST n rzecz wdrażania wysokiej jakości usług administracyjnych
- Partnerstwo na rzecz wykorzystania możliwości platformy EPUAP
- Staże zawodowe dla uczniów ZSZ i ZS we Wroniu
- Remonty w Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej
- Remont placu przy Zespole Szkół we Wroniu
- Remont placu przy ZSO w Wąbrzeźnie
- Współpraca z gminami
- Przebudowa drogi powiatowej Książki - Brudzawki
- Przebudowa drogi powiatowej Katarzynki - Wronie
- Przebudowa drogi powiatowej Wąbrzeźno - Książki
- Fundusze Europejskie 2021-2027
- Fundusze Europejskie 2014-2020
- RPO WK-P 2014-2020
- Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej powiatu wąbrzeskiego
- Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1723 C Wałycz - Wałyczyk
- Staże zawodowe dla uczniów ZSZ i ZS we Wroniu
- Zdobądź dotację na założenie firmy i zaplanuj własną ścieżkę kariery
- Dziś nauka jutro praca II
- Utworzenie placówki Opiekuńczo-Wychowawczej dla 14 dzieci
- Przez naukę do sukcesu II
- Rozbudowa i wyposażenie w bazę dydaktyczną ZSZ
- Modernizacja i wyposażenie pracowni zawodowych
- Przebudowa drogi powiatowej Wałycz-Wałyczyk
- Dziś nauka jutro praca III
- Dziś nauka jutro praca IV
- Dziś nauka jutro praca V
- Przez naukę do sukcesu III
- Rodzina w Centrum
- Rodzina w Centrum 2
- Przez naukę do sukcesu IV
- PROW 2014-2020
- RPO WK-P 2014-2020
- Fundusze Europejskie 2007-2013
- Program Operacyjny Kapitał Ludzki
- Przez naukę do sukcesu
- Program indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
- Jestem uczniem - będę pracownikiem II
- Jestem uczniem - będę pracownikiem
- Dziś uczeń - jutro pracownik
- Dziś nauka - jutro praca
- Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego w roku 2008/2009
- Poprawa wykształcenia i wzrost kompetencji uczniów szkół zawodowych
- Nauczyciel uczący się - lata 2008-2009
- Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego 2007-2013
- Program Operacyjny Kapitał Ludzki
- Fundusze Europejskie 2004-2006
- Program Polska Cyfrowa 2014-2020
- Wydział Komunikacji
- Wydział Administracji Budowlanej i Architektury
- Wydział Administracyjno-Gospodarczy
- Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
- Powiatowy Rzecznik Konsumentów
- Geodeta Powiatowy
- Zespół ds. Ochrony Informacji Niejawnych
- Stanowisko ds. Archiwum Zakładowego
- Sprawy Bezpieczeństwa i Higieny Pracy i PPOŻ
- Inspektor Ochrony Danych
- Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności
- Publiczny Transport Zbiorowy
- Nieodpłatna pomoc prawna
Wydział Administracyjno Gospodarczy
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
Kierownik Wydziału Weronika Przyziółkowska
Pokój nr 218, II piętro
Nr telefonu: 56-688-24-51
wew. 116
e-mail: ag@wabrzezno.pl,zamowienia@wabrzezno.pl
Pracownicy wydziału:
Referent
Magdalena Lipecka
Pokój nr 218, II piętro
Nr telefonu: 56-688-24-51 wew. 172
e-mail: magdalena.lipecka@wabrzezno.pl
Pomoc administracyjna
Weronika Chorzępa
Pokój nr 218, II piętro
Nr telefonu: 56-688-24-51 wew. 172
e-mail: weronika.chorzepa@wabrzezno.pl
Telefonistka/ obsługa biura rzeczy znalezionych
Dorota Nojfeld
Pokój nr 35, parter
Nr telefonu: 56-688-24-51 wew. 100
e-mail: dorota.nojfeld@wabrzezno.pl
Kierowca
Jerzy Śliwiński
Pokój nr 35, parter
Nr telefonu: 56-688-24-51 wew. 100
Pracownicy gospodarczy oraz obsługi
Marzena Hagen
Bernadeta Głowacka
Lidia Szczodrowska
Jan Faleński
Bartłomiej Ryszkowski
1)W zakresie Zamówień Publicznych:
a) wprowadzenie regulaminu zamówień publicznych Powiatu Wąbrzeskiego obejmujące jednostki organizacyjne powiatu oraz nadzór nad procedurami prowadzonych postępowań.
b) prowadzenie sprawozdawczości i analiz związanych z tematyką zamówień publicznych,
c) przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień;
d) prowadzenie ewidencji postępowań o udzielenie zamówień;
e) prowadzenie rejestru zawartych umów dotyczących postępowań o udzielenie zamówień;
f) sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach;
2)W zakresie informatyzacji:
a) utrzymanie, obsługa techniczna i rozwój infrastruktury informatycznej Starostwa,
b) administracja i obsługa techniczna strony internetowej Powiatu oraz Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa,
c) administrowanie siecią komputerową w Starostwie.
d)koordynacja działań z zakresu informatyki w Starostwie.
e)zabezpieczenie ciągłości funkcjonowania infrastruktury informatycznej i dostępu do informacji zapisywanych w komputerowych bazach danych.
f) nadzór nad eksploatacją sprzętu komputerowego i oprogramowania w Starostwie.
g) dobór sprzętu i oprogramowania informatycznego w Starostwie, modernizowanie oraz inspirowanie rozwoju zastosowań informatyki.
h) realizacja zadań administratora systemu informatycznego, BIP oraz serwisu informacyjnego w szczególności:
-nadzór nad poprawną eksploatacją systemu informatycznego,
– nadanie uprawnień użytkownikom systemu.
– bieżąca pomoc i udzielanie informacji dotyczącej aktualizacji BIP;
i) zabezpieczenie łączności telefonicznej, telefaxowej oraz e-mailowej.
j) prowadzenie spraw dotyczących społeczeństwa informacyjnego
3)W zakresie zarządzania nieruchomościami
a)zarządzanie budynkami administracyjnymi Starostwa oraz gospodarka lokalami biurowymi;
b)wykonywanie czynności związanych z zabezpieczeniem mienia oraz ochroną Starostwa;
c)opracowywanie umów związanych z obsługą nieruchomości, w tym umów ubezpieczenia,
d)bieżące utrzymywanie budynków i lokali we właściwym stanie technicznym w tym planowanie i wykonywanie bieżących napraw, konserwacji i remontów budynku;
e)sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych,
f) gospodarowanie środkami rzeczowymi Starostwa.
g)prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem w materiały biurowe, sprzęt i urządzenia biurowe niezbędne do prawidłowego wykonywania zadań, gospodarka mieniem ruchomym;
h)czynności związane z utrzymaniem samochodów służbowych.
i)opracowywanie umów z dostawcami mediów;
j)przygotowywanie umów najmu, dzierżawy, użyczenia oraz ich wypowiadanie,
k)naliczanie i aktualizowanie czynszów za najem i dzierżawę,
l)wystawianie faktur za należności związane z najmem nieruchomościami,
- autor lub odpowiedzialny za treść: Sylwia Grabowska - Przewodnicząca Zespołu Redakcyjnego WWW/BIP
- opublikował: Sylwia Grabowskadata publikacji: 2023-08-28 12:47